Etkileyici bir oyuncu kadrosuna sahip Sihirli Eldivenler, Arjantinli auteur Martín Rejtman’ın en komik filmlerinden biri. 30’lu yaşların ortasında yaşanan krizlere incelikli ve mizahi bir yaklaşım getiren öykü, absürdist bir cazibeyle benzersiz bir Buenos Aires portresi çiziyor.