The Mastermind
Kelly Reichardt, ustalıklı bakışı ve eğlenceli tahmin edilemezliğiyle Cannes’da beğeni toplayan bu filmde soygun filmlerinin kurallarını yıkıyor. 70’lerin eşiğinde ayakta kalmaya çalışan antikahraman rolünde Josh O’Connor, Amerikan bireyciliğine dair bu ironik hikayeye güç katıyor.