20 yıldır iş bulamayan 51 yaşındaki Thierry, bir markette güvenlik görevlisi olarak çalışmaya başlar. Çalışma arkadaşlarını ispiyonlaması istenince, yeni iş yerinde, kısa süre içinde kendini ahlaki bir ikilemin ortasında bulur.
Vincent Lindon’ın Cannes’da En İyi Erkek Oyuncu ödülünü kazanmasını sağlayan olağanüstü bir performansla dikkat çektiği bu hümanist Stéphane Brizé yapıtı, 21. yüzyıla dair iç acıtan bir kesit sunuyor. İşsizliğin yarattığı duygusal tahribat üzerine çekilmiş en etkileyici öykülerden biri.