The Miu Miu Affaire
Yönetmen Laura Citarella, bu şık kısa filmi için Trenque Lauquen adlı sıradışı geriliminin tekinsiz olay yerine geri dönüyor. Tuhaf diyaloglar, absürt durumlar ve eksantrik karakterler eşliğinde sağduyu ile açıklanamayan olaylar karşı karşıya geliyor.