The Moment
Brat adlı albümüyle bir anda dünyaca ünlü olan ve kültürel bir akım yaratan pop yıldızı Charli XCX, büyük bir turne hazırlığındadır. Medya ve halkın ilgisi yoğunlaştıkça başarıyla birlikte baskı, kendini sorgulamalar ve beklentileri karşılama mücadelesi de gelir.
Charli XCX’in çağın ruhunu belirleyen Brat albümüne odaklanan Aidan Zamiri’nin ultra stilize sahte belgeseli, şöhretin illüzyonlarını yerle bir ediyor. “Parti bittikten sonra ne olur?” sorusunu soran bir popüler kültür otopsisi.