Manken olma hayalini gerçekleştirmek için Los Angeles’a gelen 16 yaşındaki Jesse, kısa sürede şehrin en ünlü tasarımcıları ve fotoğrafçılarıyla çalışmaya başlar. Bir süre sonra, onun sahip olduğu ışığı ele geçirmek için her şeyi göze alacak birtakım insanların hedefi haline gelir.
Nicolas Winding Refn, Ryan Gosling ile çektiği iki filmin ardından, başrolü bu kez Elle Fanning’e emanet ediyor. Hipnotize edici bir görselliğe sahip Neon Şeytan, korku filmlerinden çıkma bir atmosferle, güzellik endüstrisinin grotesk taraflarını açığa çıkarıyor.