1980’lerin aşırılıklarını ifşa eden Sean Durkin imzalı bu psikolojik dram, karanlık hikayesi ve Jude Law ile Carrie Coon’un olağanüstü performanslarıyla seyirciyi içine çekiyor. Sert ve gerçekçi diyaloglarıyla kaçırılmaması gereken film, sinema tarihindeki en iyi toksik evlilik portrelerinden biri.