Bir zamanlar canlı bir maden kasabası olan County Durham’da bir bar işleten TJ Ballantyne, halkın bir araya geldiği bu mekanı korumaya çalışır.
İş bulma kurumları ve “ertesi gün teslimat” ekonomisinin eksiklerini ele aldıktan sonra Ken Loach ve Paul Laverty, üçlemelerinin son filminde kemer sıkma konusuna eğiliyor. Çürümeye terk edilmiş toplumda öfkeyle dolup taşan bir barı merkeze alan film, kültürler arası dayanışmaya kadeh kaldırıyor.