Unutulmaz wuxia klasikleri arasında yer alan bu intikam öyküsü, başroldeki Jimmy Wang Yu’yu yıldız mertebesine ulaştırdı. Yönetmen Chang Cheh, Shaw Kardeşler yapımlarının üslubunu geliştirerek bu filmlere damga vuran abartılı numaraları, ustalığı ve soyutlama becerisiyle bir üst seviyeye taşıdı.