Ornitolog Fernando, kuş gözlemi yapmaya kendini öylesine kaptırır ki kanosunun akıntıya kapıldığını bile fark etmez. Kendisini kurtaran iki Çinli kadının elinden zor kaçan Fernando’nun kuzeydoğu Portekiz’deki gerçeküstü yolculuğu böylece başlar.
Queer sinemanın ünlü isimlerinden João Pedro Rodrigues, Paul Hamy’nin başrolünde yer aldığı bu gizemli filmiyle Locarno’da En İyi Yönetmen ödülü kazandı. Bu şaşırtıcı ve olağanüstü hikayede bir kuş gözlemi gezisi, üstü kapalı dini göndermeler ve tuhaf olaylarla dolu mistik bir yolculuğa dönüşüyor.