Ormanın derinliklerinde, tamamen kadınlardan oluşan Flock tarikatı, Shepherd isimli tek bir adam tarafından idare edilir. Yetişkinliğe adım atmak üzere olan sadık ve inançlı Selah, yaşlandıkça kadınları bekleyen kötü sonlara tanık oldukça inancının sınandığını fark eder.
Polonyalı ödüllü yönetmen Szumowska, ilk İngilizce filminde kırsaldaki bir tarikatta geçen korku dolu bir büyüme hikâyesi anlatıyor. The Witch ve Midsommar’dan izler taşıyan film, inancın yitimine ve toksik erkekliğe alegorik bir bakış getiriyor. Filmin asıl yıldızıysa şüphesiz Raffey Cassidy.