Grace, ışığa duyarlı iki çocuğuyla eski bir evde yaşayan dindar bir kadındır. Evin hayaletli olduğunu düşünmeye başlayan Grace, tuhaf olaylar ve rahatsız edici görüntüler arasında ne pahasına olursa olsun çocuklarını korumaya çalışır.
Alejandro Amenábar’ın (Hollywood’un daha sonra Vanilla Sky adıyla uyarladığı) Aç Gözünü filminin ardından çektiği ilk İngilizce filmi, korkudan zıplatmak yerine usul usul ürpertmeyi tercih ediyor. Nicole Kidman’ın muhteşem performansıyla bu hayaletli evin atmosferi insanın iliklerine işliyor.