Zeynep küçük kızı ve annesiyle büyük şehirde kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan bir kadındır. Aynı zamanda işsizlikle mücadele eden Zeynep’i bir yandan da borçları biriken ev sahibi köşe sıkıştırır. Bu kısır döngü içinde Zeynep şehir dışından gelen bir iş teklifini kabul eder.