Ahmed, dört yıl boyunca Fransa’daki karısı Marie’den ayrı yaşadıktan sonra, Tahran’dan Paris’e, boşanma işlemlerini halletmek üzere gelir. Burada kaldığı süre boyunca, kızı Lucie’nin annesiyle ilişkisinin hiç bilmediği bazı yönlerini keşfedecektir.
İranlı usta Asghar Farhadi bu kez Paris’i mesken tutarken, Bir Ayrılık ile benzer hassasiyetler taşıyan, karakter odaklı bir dramla karşımıza çıkıyor. Bérénice Bejo’ya Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kazandıran, geçmişin pençesinden kurtulup yeni bir hayata başlamayı anlatan bir öykü.