The Penguin Lessons
Peter Cattaneo’nun seyircinin gönlünde taht kuran filminde Steve Coogan, 1970’lerde Buenos Aires’te sudan çıkmış balık gibi hisseden bir öğretmen rolünde harika bir performans sergiliyor. Ölü Ozanlar Derneği kadar ilham verici olan bu komedi, korku ve siyasi şiddete dostlukla göğüs geriyor.