The Perfume of the Lady in Black
Bir endüstri mühendisi olan Sylvia’nın başı annesinin trajik intiharı ile bağlantılı tuhaf halüsinasyonlarla derttedir.
Mimsy Farmer’ın oynadığı bu barok isimli polisiye, son derece popüler ve şiddet dolu İtalyan türü ile maksimum paranoya ve tuhaflıkla dolu korku türünün gerçek bir iş birliği.