Karanlık anlaşmaların ve suikast girişimlerinin kol gezdiği yozlaşmış bir dünya, Wes Anderson imzalı bu filmde mucizevi bir dönüşümden geçiyor. Michael Cera’nın performansı, kaosun eşiğindeki bir evrene neşe katan şeylerden sadece biri.