Isabelle Huppert, için için yanan bir performansla, perdeyi tutku ve saplantının binbir tonuna bürüyor. Cannes’da Jüri Büyük Ödülü, En İyi Kadın Oyuncu ve En İyi Erkek Oyuncu ödüllerini kazanan Piyanist, hem Haneke’nin en çok ses getiren yapıtlarından hem de bu yüzyılın en sert öykülerinden biri.