İki kadın arasındaki aşkı anlatan bu çığır açıcı başyapıtta narin danteller, loş ışıklar ve hasret dolu kaçamak bakışlar baş döndürücü bir atmosfer yaratıyor. Hak ettiği değeri asla göremeyen Jacqueline Audry’nin incelikli bakışı, arzunun ve ilk aşkın yoğunluğunu her karede hissettiriyor.