Orta yaşlı bir beyaz yakalı olan Andrew, her akşam beşte, trafiğin en yoğun olduğu saatte Melbourne’ün kenar mahallelerinden birindeki evine doğru yola çıkar. Yolda geçirdiği bu sürede hasta annesi ve eşiyle konuşur, bazen de genç meslektaşlarından birini evine bırakır.
Evle iş arasında gidip gelme gibi gündelik ve sıradan bir aktivite üzerinden hayattaki duygusal iniş çıkışları keşfe çıkan bu zarif film, belgesel ile kurmacanın sınırlarını ortadan kaldırıyor. David Easteal The Plains ile yol filmi konseptini derin bir yaklaşımla baştan yaratıyor.