Bir pasta, bir kız ve bir horozun başrolünde yer aldığı bu modern masal, sazlıklardan savaşın vurduğu kentlere uzanıyor. Cannes’da en iyi çıkış filmi ödülü kazanan Hasan Hadi imzalı bu politik film, Irak’ın acılı geçmişine bir çocuğun masumiyetiyle bakıyor.