Yedi yaşında bir kız olan Ceci, büyük bir sırrı saklıyor. Ama o sırrın ne ile ilgili olduğu konusunda fikri yok. Ailesinin yaşamı onun sessiz kalmasına bağlı. Ama tam olarak ne için sessiz kalmalı?