Önce bir Broadway müzikaline, sonra da bu müzikalin film uyarlamasına ilham olan Yapımcılar, bunca yılın ardından değerinden hiçbir şey kaybetmeyen gerçek bir klasik. Gene Wilder’ın olağanüstü performansıyla gelmiş geçmiş en komik filmlerden biri.