Queer ve Beni Adınla Çağır filmlerinden önce Luca Guadagnino, eşsiz oyuncu Tilda Swinton ile bir araya gelerek ilk filmine imza attı. Gizemli bir cinayete dair gerçeküstü bir belgesel havası taşıyan film, gerçek suç dizilerinin bugünkü popülerliğini öngörüyor sanki.