Harikulade bir biçimde aktarılan basit bir hikayeye sahip, Michael Dudok de Wit’in bu duygusal ve varoluşçu animasyonuyla Ghibli Stüdyoları’nın kusursuz filmlerine bir yenisi ekleniyor. Söz, diyalog, müzik ya da özel efekt barındırmayan film, huzur dolu ve ustaca işlenmiş bir sadelikte.