İki yerel futbol takımının üçüncü ligin zirvesi için verdikleri yarışı anlatan bir futbol komedisi. Sardunya’daki köyüne geri dönen deneyimli futbol oyuncusu ligdeki en kötü takımı başarıya taşırken hırslı bir hakemin problemli kariyerinden kendini uzak tutmakta başarısız olur.
Bir futbol sahasında birbirine yakın meydana gelen paralel olaylar yüksek kontrastlı siyah-beyaz ve zekice çekilmiş bu hicivde kendisini Vahşi Batı ile Shakespeare’in Fırtına’sı arasında bir yerde konumlandırıyor. Ödüllü komedi hem yolsuzlukları hem de kutsal sporu kuşatan dini gücü ele alıyor.