12 yıldır görmedikleri babaları bir anda ortaya çıkan iki erkek kardeş, kendilerini onunla bir yolculuğun ortasında bulurlar. Bazen öfke nöbetleri geçiren, bazen de çocukların gönlünü çelen bu gizemli adam, her daim onlardan bir şeyler saklıyor gibidir.