Efsanevi Rus sinemacı Andrey Tarkovski’nin Cannes’da Jüri Büyük Ödülü kazanan son başyapıtı, 4K kalitesinde yenilenmiş versiyonuyla karşınızda. Sven Nykvist’in kusursuz görüntü yönetimiyle İsveç’te çekilen Kurban, sanatçı ruhuna dair derinlikli, sarsıcı ve metafizik bir inceleme sunuyor.