Zor zamanlardan geçen evli bir çifti canlandıran Gillian Anderson ve Jason Isaacs, çok satan bir biyografiden uyarlanan filmde göz kamaştırıyor. Puslu bozkırlardan ürpertici uçurumlara, İngiltere’nin (ve insan ruhunun) coğrafyasının vahşi güzelliğiyle büyülüyor.