The Searches
José Luis Valle imzalı bu çarpıcı hikayede üç yabancının hayatı iç içe geçiyor. Mexico City sokaklarında yedi günde çekilen The Searches, siyah beyaz görselliğiyle toplumsal hiyerarşilere ve cinsiyet rollerine minimalist bir bakış atarken, aşk ve intikamı odağa alarak noir türüne göz kırpıyor.