Kızı Jessica’yı akrabalarına bırakan Val, São Paulo’da dadı olarak çalışır. 13 yıllık ayrılığın ardından üniversite sınavına girmek için geri dönen Jessica’nın varlığı, evdeki güç dengelerini altüst eder. Val’in bir an önce tarafını seçmesi gerekmektedir.
Sundance ve Berlin’de birçok ödül kazanan ve komedi ile dramı ustalıkla harmanlayan film, Brezilya’daki sınıf ayrımlarını çarpıcı ve samimi bir şekilde resmediyor. Regina Casé’in büyüleyici bir şekilde canlandırdığı sadık hizmetçinin kızı, annesinin çalıştığı ailenin kurallarını altüst ediyor.