The Secret Agent
Marcelo, gizemli geçmişinden kaçan bir babadır. Karnaval sırasında geldiği Recife’de renkler, sesler ve unutulmaz karakterlerle dolu bir dünyanın içine çekilir. Karnaval havası yoğunlaştıkça, Recife’nin karmaşık sırlar ağındaki gerçek yeri gün yüzüne çıkmaya başlar.