Bir fotoğrafçının çektiği fotoğraflarda hayallerindeki yüzü arayan bir kadınla başlar hikaye. Günü geldiğinde bulduğu yüz bir saat tamircisine aittir. Kadın, adamı bulmak zorundadır ama adam çoktan ortalıktan kaybolmuştur.
Orhan Pamuk’un metniyle Ömer Kavur’un dünyasının eşsiz buluşması. Yüzlerin sırrı çözülemeyen haritalara dönüştüğü, zamanın kendi başına bir karakter haline geldiği esrarlı bir yolculuk. ‘Kara Kitap’taki bir bölümden uyarlanan bu unutulmaz filmde Zuhal Olcay ve Fikret Kuşkan başrollerde.