Hugo Barrett, aristokrat Tony’nin Chelsea’deki evinde hizmetçidir. Sadık ve becerikli bir çalışan gibi görünse de, Tony’nin kız arkadaşı Susan, Hugo’dan hoşlanmaz ve onun kovulmasını ister. Hugo, kız kardeşi Vera’nın bu evde yatılı hizmetçi olmasını sağlayınca işler çığırından çıkar.
Amerikalı yönetmen Joseph Losey ve İngiliz oyun yazarı Harold Pinter’ın ilk işbirliğinden, tek bir mekanda psikolojik derinliğiyle sarsan bir başyapıt ortaya çıkıyor. Losey’nin vazgeçemediği oyuncularından Dirk Bogarde başrolde.