The Sheik and I
Bağımsız bir film yapımcısı Caveh Zahedi (I am a Sex Addict) Ortadoğu Bienali tarafından" yıkıcı bir eylem olarak sanat "konulu bir film yapmak için görevlendirildi…Filmi dine küfretme nedeniyle yasaklandı, her kopyasını imha etmesi istendi ve tutuklanma ile tehdit edildi.