Eşit ölçüde rahatsız edici ve büyüleyici Kuzuların Sessizliği, tüm zamanların en iyi psikolojik korku-gerilimlerinden biri olarak adını sinema tarihine yazdırdı. Beş Oscarlı bu unutulmaz filmde en dehşet verici rolüne imza atan Anthony Hopkins’e Jodie Foster eşlik ediyor.