Libby, orta sınıf bir ailede dünyaya gelen dört yaşında ve sağır bir kızdır. Ailesi onu hangi okula göndereceği konusunda kararsızdır. Libby, şefkatli bir sosyal hizmet görevlisi ona işaret dilini öğretene kadar sessiz bir dünyada yaşar.