Pedro Almodóvar, uzunca bir süre beklenen Antonio Banderas ile yeniden bir araya gelişini, bu sinir bozucu psikolojik korku filmiyle kutlamıştı. Filmin ailevi sorunlara eğilen ve cinsel gerilim içeren hikayesi, tasvir ettiği plastik cerrahi bilimi kadar titizlikle kurgulanmış.