Eski güreşçi Dwayne “The Rock” Johnson, dövüşçü Mark Kerr’in hikayesini muhteşem bir performansla ekrana taşıyor. Uncut Gems ve The Curse filmlerinin başarısının ardından Benny Safdie solo projesiyle çarpıcı bir işe imza atıyor.