Taksi şoförü Mehmet, kahve işletmecisi Metin ve işsiz gazeteci Adnan, Ankara’nın bir kenar mahallesinde yaşamaktadır. Mehmet taksisine binen insanların karıştığı kanundışı işleri arkadaşlarına anlatınca taksiye bir kamera koyarlar. Zengin bir iş adamına ait kayıt, şantaj ile para almalarını sağlar.
Ankara’da bir takside kesişen hayatlarla başlayan bu kenar mahalle komedisi, farklı bir yöne evrilerek, dostluk, merhamet, ihanet ve duyarsızlık üzerine beklenmedik katmanlar buluyor. Murat Kılıç, Şevval Sam ve Emrah Kolukısa’nın başrolde olduğu filmin zengin oyuncu kadrosu sürpriz isimlerle dolu.