Joanna Hogg, kendi üslubunu arayan genç bir sanatçının duygusal labirentlerinde gezintiye çıkarak büyüleyici otobiyografik serisine nokta koyuyor. Honor Swinton Byrne’ın başrolünde yer aldığı derinlikli ve hülyalı bir film.