Yıl 1940. Kastilla ovasında ıssız bir kasaba. Günlerden pazar. Sinema kamyoneti gelir ve kasabanın her işe yarayan harap binasında bir film gösterilmeye başlanır. “Frankeştayn”. Doksan dakika boyunca kasabanın ıssız sokaklarında romantizm mitosunun eski sözleri yankılanır.