Christian, saygın bir çağdaş sanat müzesinde küratördür. Dört metrekarelik bir alanda, “güven ve şefkat sığınağı” olarak tasarlanan yeni sergisinin hazırlıklarını yaparken düştüğü yankesici tuzağı, abartılı tepkiler vermesine ve ahlaki bir kriz yaşamasına sebep olur.
İsveçli sinemacı Ruben Östlund, çok beğenilen Turist filminin ardından, daha da iddialı ve sivridilli bir taşlamayla Altın Palmiye kazandı. Çağdaş burjuva sanatını hedef alan ve mizahıyla taş taş üstünde bırakmayan bu sert ve karanlık komedide Claes Bang ve Elisabeth Moss’u izliyoruz.