Nikaragua’da pasaportuna ve basın kartına el konulduğundan ülkede mahsur kalan genç bir Amerikalı gazeteci kadın, en iyi çıkış şansı gibi görünen esrarengiz bir İngiliz erkeğe âşık olur. Ancak çok geçmeden âşık olduğu adamın kendisinden daha büyük bir tehlikede olabileceğini fark eder.