The State and Me
Fransız-Alman ilişkileri kutlamaları sırasında yargıç Josephine Praetorius-Camusot ne yapacağını bilemez, zira Paris Komünü’nden Hans List 150 yıllık uykusundan uyanmıştır ve tıpatıp ona benzemektedir.
Alman hukuk sisteminin ikiyüzlülüklerini ince bir zekayla eleştiren filmde romantik komedi ile dönem filmi türleri bir ara gelirken, Sophie Rois geçmiş ile gelecek arasında neşeyle gidip geliyor.