Alvin Straight’in kardeşini görmek için çim biçme makinesiyle Ortabatı Amerika’yı geçtiği gerçek yolculuğu, David Lynch’in elinde şefkat dolu, spiritüel ve dürüst bir yol filmine dönüşüyor. Aileye ve taşra halkına bir övgü niteliğindeki film, Richard Farnsworth’un muhteşem performansıyla şahlanıyor.