Polonya’nın en büyük sinemacılarından Krzysztof Zanussi’nin ilk kurmaca filmi kariyer (Zanussi fizik okumuştu), arkadaşlık ve yaşam felsefesi gibi konulara değiniyor. Ödüllü yönetmen, zengin psikolojik çözümlemeleriyle dikkat çeken oturaklı bir oda dramasına imza atıyor.