Dalay Lama’yı 2008 yılında Tibet’te düzenlenen protestolarda, Pekin Olimpiyatlarında ve Çin hükümetiyle yarıda kalan müzakereler boyunca takip eden film, 50 yıl önce dağılan ülkesinde barışı sağlamaya çalışan Dalay Lama ile genç Tibetliler arasında oluşan görüş ayrılıklarını belgeliyor.