İki uyumsuz, Betty ve Victor, tüm Fransa’yı dolaşıp kısa süreli işlerle hayatını sürdürür. İkisinin hayatına Maurice dahil olunca, kendilerini hiç beklenmedik şekilde, uluslararası bir para aklama düzeneğinin orta yerinde bulurlar.
Claude Chabrol’un kariyerinin ellinci filmi, sinemanın iki büyük seyir zevkini bir arada sunuyor: zekice tasarlanmış dalavereler ve şık kıyafetleri içinde erkekleri oyuna getiren Isabelle Huppert. Ustanın kilometre taşı filmi, özgün karakterler, kara mizah ve Hitchcock’u hatırlatan tatlarla bezeli.