İki kardeş, yanlarına arkadaşlarını alarak büyükbabalarının Teksas’taki mezarını ziyaret etmek için yola çıkar. Burada karşılarına çıkan elektrikli testereli bir katil hepsinin kabusu olur. Bölgenin derinlerine inince, mezarlara musallat olan bir yamyam ailesiyle yüzleşmek zorunda kalırlar.